دانلود فیلم درام

دانلود فیلم و سریال درام ایرانی

دانلود فیلم درام

دانلود فیلم و سریال درام ایرانی

نقد و بررسی Sword Gai: فصل انیمیشن 1

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۹ ق.ظ

چند روز پیش دیدم که فصل دوم این بازیهای برتر انیمه امروز ، 30 ژوئیه ، و به خودم گفتم ، یک ماراتن Sword Gai: The Animation را انجام خواهم داد تا بتوانم فصل دوم را با همان سرعتی که می توانم تماشا کنم و همچنین نقد و بررسی شما را بیاورم. .

به گفته این ، من به تجزیه و تحلیل این انیمه ژانر Seinen می پردازم که Netflix را برای ما به ارمغان می آورد ، که مبتنی بر مانگا Toshiki Inoue است . این نسخه انیمه وظیفه همکاری چندین استودیو را برعهده دارد که از این میان می توان به تولید IG اشاره کرد

پخش کننده ویدیو

00:00
01:22


سلاح ها چند برابر نیستند
شمشیر گای: انیمیشن در این فصل اول شامل 12 قسمت است که در آن دنیایی را ارائه می دهد که در آن اسلحه های باستانی یا افسانه ای که افسانه ها می گویند روح خود را دارند ، درون موجوداتی که فقط خواهان مرگ هستند ، محصور می شوند. و با آن خون ، زیرا تنها چیزی است که آنها را جذاب می کند.

داستان در جستجوی یکی از این سلاح ها به نام Zsoltgewinn ، شمشیر تاریک و شیطانی است که قدرت مرگ را دارد ، آغاز می شود ، این جستجو توسط Shoshidai انجام می شود ، سازمانی که وظیفه نگهداری این سلاح ها را در یک مکان امن انجام می دهد. . هنگامی که شمشیر Zsoltgewinn پیدا شد ، مدیر سازمان Shoshidai ، Takuma Miura ، احساس می کند که شمشیر Zsoltgewinn او را صدا می کند ، تا زمانی که با قرار دادن Zsoltgewinn جذب و تملک شود ، که او را به Busoma تبدیل می کند .

شما تعجب خواهید کرد که واقعاً Busoma چیست ، خوب ، Busoma هنگامی ایجاد می شود که روح شمشیر کاملاً صاحب کاربر خود شود ، بدن خود را تخصیص می دهد ، این می تواند از دو طریق تقریباً بصورت لحظه ای اتفاق بیفتد که کاربر سلاح باشد. وی به هیچ وجه نتوانسته است از آنچه شمشیر او را وادار می کند جلوگیری کند و از او خواسته است انجام دهد یا به آرامی وقتی کاربر موفق به جلوگیری از در اختیار داشتن بدن خود شود ، شمشیر را از آنچه می خواهد انکار کند.

اما این بدان معنا نیست که او تبدیل به یک Busoma نمی شود ، زیرا دیر یا زود روح شمشیر قادر به تملک آن خواهد بود ، بنابراین این اسلحه های باستانی قدرت بسیار بزرگی را ارائه می دهند ، اما آنها این لعنت را انجام می دهند که در صورت آمدن یا پایان یافتن به آن می انجامد. کاربران از این سلاح ها در اختیار داشتن فوری نگه نامیده می شوند شفیره به عنوان آنها در هستند روند تبدیل شدن به Busoma.

از طرف دیگر ، یک اتفاق دیگر رخ می دهد ، این مربوط به یک زن باردار 8 ماهه است ، که با قدم زدن در شهر به همراه شوهرش به سمت حامل شمشیر شیریو می رود که شوهر این زن را به قتل می رساند و اندکی پس از آن آغاز می شود. آگاه بودن از آنچه انجام داده است جلوگیری از تصرف فوری ، از این رو با بهره گیری از زن می تواند شمشیر شیریو را بگیرد و انتقام مرگ همسرش را بگیرد و او را بکشد.

شمشیر لعنتی Shiryu شروع به گرفتن زن می کند و او در تلاش است تا از آنچه او را وادار به انجام آن نمی کند ، اطاعت کند ، تصمیم به خودکشی می گیرد ، اما نه قبل از به دنیا آوردن پسرش ، که یتیم تولد در آن یافت می شود. در وسط جنگل با شمشیر شیریو در دستانش و بسیار نزدیک بدن مادر مرحومش توسط آمون اوگاتا ، او را پذیرفته و او را گای اوگاتا می نامند که یکی از شخصیت های اصلی داستان است و به نظر من شخصیت اصلی ، در واقع فقط باید نام سریال را ببینید.

به این ترتیب این داستان شروع می شود که در آن به شخصیت ها و همچنین اسلحه ها نمایش داده می شود ، زیرا هر اسلحه دارای یک داستان یا افسانه و همچنین قدرت خود را دارد که با گذر فصل ها خواهید دید.

سه مطالعه ، یک نتیجه خوب
همانطور که در ابتدا اشاره کردم ، این انیمه توسط سه استودیو ، LandQ Studios ، DLE و Production IG ساخته شده است ، از دومی که قبلاً چندین اثر وی را تجزیه و تحلیل کرده ایم.

به همین مناسبت انیمیشن نیز بسیار خوب است ، آنها یک کار عالی انجام داده اند ، با هم ادغام عنصر gore که کار را با 3D در برخی قسمت های انیمیشن احاطه کرده است ، نتیجه بسیار خوبی می دهد ، گرچه من شخصاً این مخلوط ها را دوست ندارم ، اما من نمی توانم بگویم که اصلاً کار بدی است ، به خوبی اجرا شده و وقتی این صحنه های سه بعدی ظاهر می شوند این تصور را ایجاد می کنند که آنچه می بینیم چیزی غیر متعارف است.

این تلفیق سبک ها باعث می شود Sword Gai به یک انیمه بسیار رنگارنگ تبدیل شود و همچنین از کیفیت عالی انیمیشن و سبک برخوردار است که بسیاری از B: The Start را به یاد می آورد .

صدای سلاح ها
با توجه به بخش صدا ، باید توجه داشت که می توانیم آن را در Netflix که به اسپانیایی لقب گرفته است ، لذت ببریم و در واقع از سطح بالایی برخوردار است ، هر یک از صداها کاملاً متناسب با شخصیت ها هستند.

موسیقی متن این اثر توسط Kōtarō Nakagawa ، آهنگساز مشهور ژاپنی اجرا شده است که تأثیرگذارترین اثر آن Code Geass است . این بار اثری قابل توجه را با ما همراه می کند ، با آهنگسازی که خیلی خوب به کار می آید و آهنگ های بسیار خوبی را در 12 قسمت ارائه شده در این فصل اول ارائه می دهد.

مقایسه های عجیب و غریب
مقایسه شمشیر گای و سرنوشت در بسیاری از جنبه ها اجتناب ناپذیر است ، در هر دو کار ما شاهد درگیری با اسلحه هستیم ، هر دو دارای یک عرفان عرفانی و هر دو دری و هدف هستند.

به رغم همه چیز Sword Gai شخصیت خاص خود را دارد ، درست است که آنها احساس مشابهی دارند ، اما در اینجا هیچ جادوگری وجود ندارد و نه برای مقبره مقدس می جنگید ، در اینجا اسلحه ها یک نفرین است و اگرچه این اسلحه ها در افسانه های خود به عنوان رزمندگان باستانی نامگذاری می شوند. یا صاحبان اینها ، این هیچ ربطی به داستان اصلی ندارد ، آنها فقط داده هایی هستند که می توانند از کجا نشات بگیرند.

ما باید این مسئله را روشن کنیم که شما انتظار ندارید که برخوردها را چنان هیجان انگیز و حماسی ببینید که در بعضی از سرنوشت های دیگر دیده ایم ، در شمشیر گای حداقل در فصل اول خود به چنین سطحی از حماسه نرسیده اند ، اگرچه خوب انجام شده اند ، بله.

نتیجه گیری
Sword Gai یک انیمه بسیار خوب است ، داستانی بالغ و سرگرم کننده دارد ، یک لور عمیق و شخصیت هایی با کاریزما ، همچنین رویارویی های خوبی دارد و بخش سمعی و بصری قابل توجه است. اما علیرغم این که اصلاً قانع نیست ، شاید به این دلیل باشد که فقط در دوازده قسمت آنها فرصت ندارند تا در تاریخ عمیق تر شوند و با این کار علاقه بیشتری به خود می گیرند. امیدوارم فصل دوم این شکاف را پر کند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۵
fiter good

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی