دانلود فیلم درام

دانلود فیلم و سریال درام ایرانی

دانلود فیلم درام

دانلود فیلم و سریال درام ایرانی

بازگشت هاینزلز از قهوه ای ها

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۷ ب.ظ

برای اولین بار در نوشتن مدل های goblin مانند gnomes باغ ، که برای اولین بار برای فروش در اواخر قرن 19 ، در 1826 توسط نویسنده ارنست Weyden ارائه شده است. در سال 1836 ، مخترع ، نقاش و شاعر آگوست کوپیچ شعری با عنوان "Heinzelmännchen" نوشت. این 14-زیلر در زمان خود به محبوبیت فراوانی رسید و افسانه اشباح خانه های کوشا و جنجالی را که ابتدا در Siebengebirge اجرا می کردند ، در شعر به کلن نقل مکان کرد ، که کارهای شبانه مردم را در شب در سراسر کشور انجام می داد. با فیلم پری " براونی " داستان ابتدا در سال 1956 در سینماها ظاهر شد. " خرگوش مدرسه " مدیر  اوته فون Münchow-پلاجازه می دهد تا این کار را با کمدی اکشن پویانمایی " The Heinzels - Return of the Brownies " تفسیر آشفته و هماهنگ مدرن خود دنبال کنید.

سالهاست که این قهوه ای ها از ترس مردم درشت و خودخواه در فاجعه طولانی فراموش شده شهر کلن زندگی می کنند. بسیاری از آنها با وجود نسبتاً راحت و بی آسایش کنار آمده اند. آنقدر بیرق جوان Helvi (صدا: Jella Haase ). او تصمیم می گیرد برای فرار از تنگدستی و تاریکی زیر زمینی به دنبال شخصی باشد که بتواند به او کمک کند. همراه با Heinzeljungs Kipp ( لوئیس هافمان ) و بوتز ( لئون سییدل) هلوی در ابتدا به نوعی غریب و غریبانه اکتشاف می کند ، زیرا دنیای پرتحرک و بزرگ انسانها. سپس او ملاقات تئو ( Detlef Bierstedt ) ، که تهدید می کند کیک مورد علاقه خود را در مبارزه با برادر حریص خود برونو ( رولف برگ ) از دست بدهد ...


حتی اگر چهره های انسان خیلی دقیق نباشند ...

"ما آن را می خوانیم" - این تنها آهنگ در بازیگران صوتی است ، مهمتر از همه ژله هایز ، ترانه ای را در "The Heinzels" خواند. این در مقایسه با بسیاری از فیلم های متحرک دیگر بسیار اندک است. اما یک بار بعد از 40 دقیقه و بعد دوباره در طی اعتبارات ساخته شده شماره ، چقدر در گوش مخاطبان عصبانی است. شما حتی به عنوان یک بزرگسال ، دو روز بعد از بازدید از سینما برای تکان دادن کر و یا حتی آواز خواندن با صدای بلند در مقابل او ، دیگری را گرفتار می کنید. ترکیب ، متن و چیدمان قطعه واقعاً برجسته نیست. و با این حال (یا شاید به همین دلیل؟) آنها بسیار خوب حلق آویز شده اند. (چیزی شبیه این می تواند برای دنباله انیمیشن earwigless " یخ ملکه 2 " مفید باشد).

کیفیت انیمیشن مرتب است. گاهی اوقات ، در رابطه با به تصویر کشیدن چهره های انسانی یا چند عکس در داخل شهر ، ظاهر کمی یادآور " ابری با احتمال گوشت کباب " است - بدون اینکه خالقان واقعاً مجبور باشند متهم به صرف کپی کردن یک مدل نقش باشند. با خوانش های بصری فیلم های "ابری" یا سایر فیلم های کنونی از استودیوهای مگا آمریکا ، "هاینزلز" به هر حال نمی تواند از لحاظ جزئیات و ظرافت با یکدیگر رقابت کند. فیلمنامه  Jan Klaudus Strathmann("Die Tigerentenbande - Der Film") همچنین دقیقاً صدف اصیل نیست: این یک داستان زیر پوستی نسبتاً متعارف است. هر چند یک قهرمان مضاعف ، با هلوی و تئو مخالف شکست ناپذیر است.

در لحظات کوچک قدرت واقعی نهفته است

با این حال ، در این قاب شناخته شده ، جذابیت های مختلفی وجود دارد ، زیرا برای قهوه ای ها خاص و در نتیجه لحظه های بسیار به یاد ماندنی ایجاد شده است. اول از همه ، یک مونتاژ سرگرم کننده وجود خواهد داشت که نشان می دهد چه تعداد و چه نوع شیرینی پزی هایی که ترجیح می دهند درون مالیخولیای خود غرق شوند ، سعی در خلاص شدن از شر هاینزل دارند. یا وقتی هلوی هنگام پخت ، یکی از مخالفان خود را پشت سر می گذارد و او ناز می گوید "مطمئن و دوخته شده!" به همان اندازه بسیار عالی است که بتوانیم کل نیروهای یاران مجدداً با هم کار کنند ، در حالی که دانلود رایگان سریال دل وندلا ، که توسط الکه هایدنرئیچ صحبت می شود  ، با یک "ما مرغ را تا زمانی که کلاه سیگار نکشید" انگیزه می دهد. همه اینها خنده دار است زیرا در حقیقت تازه و خودبخود دیده می شود.

الکه هایدنریش ، که در بیش از 4000 پخش رادیویی (WDR ، SWF) از طریق شخصیت داستانی اش Else Stratmann مشهور شد ، با وجود زمان نمایش کوتاه شخصیت او ، میزبان کاملی از ضرب المثل های پیتی است. بدیهی است که هنرمند کاباره تفریحی زیادی با آنها دارد. مهمتر از همه ، شور و شوق ژلا هیز ، که با آن او بخشی از شخصیت کوچک را زنده می کند ، کاملاً عفونی است. در بین ، شما به عنوان یک تماشاگر فکر می کنید ، که علاوه بر فیلم های "Fack ju Göhte" ، آنها را می شناسد ، به خصوص از حضور کمدی کمی جالبتر که در فیلم " ماهی طلایی " و " 25 کیلومتر در ساعت " وجود دارد ، هایز در واقع چشم هلیس را می بیند یا مات و مبهوت ، بلوند او. مو را تشخیص دهید.


... هلوی یک قهرمان عالی هاینزل است و همیشه خواهد بود!


هاز به اندازه کافی خوش شانس است که می تواند شخصیتی خنده دار و در عین حال سرنوشت ساز را دوبله کند ، که هرگز نمی خواهد مطابق با کلیشه های کلیشه ای باشد که خوشبختانه در سالهای گذشته چندان متداول نیستند. شبیه به عنوان قهرمان جوان در " Latte Hedgehog and the Waterstone Magical " که فقط چند هفته زودتر شروع می شود ، دختر Heinzel شجاع و بی پروا است ، در حالی که دوستان پسر جوان او به احتمال زیاد قسمت های ترسناک تر و معقول تری را می پوشند. خوب است که چنین ویژگیهای شخصیتی در کارتونها در عین حال کارهای توزیع که قبلاً اغلب به طور معکوس نشان داده شده بودند نیز به صورت معکوس ، بدون تغییر به همین دلیل اجباری به نظر می رسد.

همدلی های اضافی این فیلم را با توجه به این واقعیت که این طرح واقعاً در آلمان واقع شده ، نشان می دهد. بنابراین ، کرمپف سعی در ایجاد جو "آمریکایی" برای فروش بهتر فیلم در خارج از کشور نداشت. این یکی از معدود جنبه های بسیار نگران کننده از تولید در واقع موفقیت آمیز آلمانی و دانمارکی " لوئیس و بیگانگان" بود". مطمئناً ، در یک مورد ، دو نفر در اینجا نیز Furzwitze را پاشیده کرده اند که می توانستید بدون داشتن بزرگسالی ، عالی انجام دهید. از آنجایی که این موارد زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرند و به نظر می رسد گروه هدف واقعی را تشکیل می دهند ، مخاطبان کوچک ، همیشه می خندند ، از بین می روند. پیام توجه ، کمک و همکاری متقابل و در برابر حرص و طمع ، خودخواهی و ایگنبرولتی باید با همه سنین به مخاطبان برسد ، خصوصاً که بیش از حد مزاحم نیست و یا حتی با انگشت اشاره مطرح شده سرو نمی شود.

نتیجه گیری: هر دو کارتون بصری و اکشن-فنی و دقیقاً فوق العاده عالی از نمرات آهنگرهای محلی با صحنه های آشفته ، خود به خودی ، دلسوزانه و شوخ طبعی و یک جلا هیز با کمال میل و شگفت آور به عنوان صدای پریما به عنوان چهره شناسایی برای مخاطبان جوان که شایسته خدمت به قهرمان هاینزل نیستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۶
fiter good

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی