دانلود فیلم درام

دانلود فیلم و سریال درام ایرانی

دانلود فیلم درام

دانلود فیلم و سریال درام ایرانی

بررسی / تحلیل انقراض

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۰ ق.ظ

انقراض فیلمی به کارگردانی بن یانگ ، کارگردان جوان است ، اما با استعداد بسیار خوبی که ما را به ارمغان می آورد یک تریلر علمی تخیلی که اکنون متعلق به نتفلیکس است و من اکنون می گویم چون این فیلم در سینما اکران می شد ، اما سرانجام جهانی تصمیم گرفت پیش پرده را لغو کنید و نتفلیکس حقوق این فیلم را به دست گرفت و بدین ترتیب به سکوی خود منحصراً برای مشتریان خود رسید.

 

حمله به قسمت زمین خاص
داستان فیلم چیزی عجیب است ، زیرا درست است که مانند بسیاری از فیلم های دیگر که دیده ایم ، حمله به سیاره ما است ، زیرا نمونه های بارز آن روز به یاد ماندنی استقلال یا چیزی جدیدتر از آل فیلیو دل فردا است. اما این فیلم چیز عجیب و غریب دارد و در مورد آن صحبت خواهد شد.

این نوار با معرفی ما به پیتر (مایکل پینا) ، یک افسر یا مهندس نگهداری ساده ، آغاز می شود ، من کاملاً مشخص نیستم ، کسی که در امکانات متعلق به دولت کار می کند.

پیتر کابوسهایی دارد که به او اجازه نمی دهد بخوابد ، در این کابوس ها او تصورات جنگی را دارد که در ابتدا او فقط آن را می دید ، کابوس ها ، اما به زودی او شروع به اعتقاد می کند که آنها چیزی بیش از کابوس ها نیستند و شروع می کند به با توجه به اینکه آنها چشم انداز آینده ای هستند که بسیار نزدیک هستند.

اندکی پس از شروع فیلم ، در جشن تبلیغ در کار همسرش آلیس (لیزی کپلان) ، فضاپیما از آسمان شروع به سقوط می کند و اینجاست که تهاجم شروع می شود و این زمانی است که آلیس شروع به اعتقاد به دیدگاه ها می کند. از شوهرش

تا کنون این یک چیز بسیار کلیشه ای است ، کابوس های پیتر را از بین می برد ، بقیه ای که قبلاً در چندین فیلم دیده ایم ، اگرچه درست است که هنوز هم عاشقان داستان های علمی ما را به خود جلب می کنند ، زیرا ، از چه راه دیگری می توانید تهاجم را تصور کنید. اگر به طور ناگهانی روزی نباشد که در آن همه چیز عادی پیش برود.

جالب یا عجیب و غریب بودن فیلم تا حدودی بعد ، کم و بیش در وسط فیلم به وجود می آید و این باعث می شود که از خودتان سؤال کنید تا سعی کنید درک کنید که چه اتفاقی می افتد ، البته من جزئیاتی را بیان نمی کنم زیرا این یک بررسی رایگان است اسپویلر

خانواده ای که سعی می کنید فرار کنید
در نوار بن یانگ چهره های آشنا مانند مایکل پینا را در جدیدترین فیلم مارول ، Ant-man و Wasp مشاهده خواهیم کرد ، او را دوباره در یک نقش کمدی بیشتر دیدیم ، اما در اینجا او نقش بیشتری دارد جدی و مهم.

مایکل پینا در اینجا یک فرد جدی تر ، سازمان یافته و زحمتکش است ، اما مهمتر از همه به عنوان یک مرد خانوادگی ، پدری که سعی می کند خانواده خود را از تهاجم محافظت کند ، و در تلاش است تا به همراه دو دختر و همسرش زنده بماند. و گرچه او شخصیت اصلی فیلم است ، اما تفسیر کاملاً مناسب به نظر نمی رسد ، دلهره ، ناتوانی یا ترس را از آنچه اتفاق می افتد در اطرافش به وجود نمی آورد ، اما همیشه بسیار ایمن و آرام به نظر می رسد ، چیزی که با آن کنار می آید. حوادثی که اتفاق می افتد

در نقش همسرش ، لیزی کاپلان را به عنوان آلیس می بینیم ، به عنوان یک مادر محافظ بازی می کند و در اولین دقایق فیلم سعی می کند پیتر را در کابوس هایش بفهمد و کمک کند ، مثل مایکل پینا ، من نمی بینم یا نه چه چیزی را منتقل نمی کند. که روی صفحه دیده می شود ، شاید چیزی بیانگرتر از مایکل پینا باشد ، اما اصلاً مرا قانع نمی کند.

در نقش دو دختر پیتر و آلیس ، لوسی کوچک و ترسناک وجود دارد که توسط اریکا ترمبلی بازی شده ، که نقش درستی دارد ، ترسناک ، آشفته به نظر می رسد و مواقعی وجود دارد که او نمی داند چه کاری انجام دهد ، کاری قابل درک در شخصیت شما پیدا می کند و خواهرش هانا ، که توسط آملیا کروش بازی می شود ، با نقش یک خواهر بزرگتر محافظ ، اما در عین حال ترسیده است و در ابتدای کار او را به عنوان یک دختر نوجوان معمولی می بینیم چیزی که pasota است ، هیچ چیز قابل توجه ای در عملکرد او ندارد ، مانند آملیا کروچ. .

بازیگران دیگر مانند اسرائیل بروسارد (روز مبارک شما درگذشت) یا مایک کلر (لوژ کیج) گفت و گوهای کمی در این فیلم ندارند ، زیرا این فیلم با وجود آنکه در اکثر اکران در مرکز خانواده خانواده پیتر محور است. پرونده اسرائیل برووسارد در بخش آخر با ارائه بهترین فیلم ، نقش بسیار مهمی دارد .

یک معرفی SOUND
با توجه به موسیقی متن ، مسئولیت گروه The Newton Brothers ، مسئول Ouija: Origin of Evil نیز هست ، این بار یک کار خوب را انجام می دهد ، هرچند که این موضع و ایستادگی نیست.

SAGA احتمالی NETFLIX
به عنوان یک پایان نشان می دهد که این فیلم تا پایان باز به وضوح، که می تواند یک دنباله و یا یک سه گانه را، زیرا اگر چه این فیلم در هر یک از بخش های آن ایستاده است، اگر شما یک پایگاه جامد است که می تواند از آن استفاده کنم ، شخصاً مرا ترک کرده است که بخواهم بدانم چه اتفاقی برای پیتر ، خانواده و سایر بازماندگان خواهد افتاد.

نتیجه گیری
انقراض فیلمی نیست که برجسته باشد ، اما سرگرمی را ارائه می دهد و اکنون می دانم که کنسل شدن آن برای صفحه بزرگ توسط Universal بیشتر است ، فقط آن را برای سینما نمی بینم ، بلکه برای گذراندن مدتی در خانه هستم. این یک پایه خوب دارد که می توان از آن در یک دنباله یا دنباله احتمالی استفاده کرد ، چیزی که من در مورد فیلم حداقل دوست دارم مایکل پینا باشد ، نه به این دلیل که اشتباه می کنم ، این است که من شخصا آن را خیلی در نقش نمی بینم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۵
fiter good

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی