دانلود فیلم درام

دانلود فیلم و سریال درام ایرانی

دانلود فیلم درام

دانلود فیلم و سریال درام ایرانی

نقد و بررسی Sword Gai: The Animation Season 2

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۹ ق.ظ

Sword Gai The Animation Season 2 در 30 ژوئیه سال 2018 2018 بر روی سکوی Netflix به نمایش درآمد . پس از فصل اول قابل توجه شمشیر گای ، ما بررسی این فصل دوم را می گذرانیم که تغییرات و ناامیدی هایی را به همراه دارد .

شمشیرها ترجمه شده اند
بعد از احساس خوب با فصل اول خود ، این فصل دوم Sword Gai The Animation روایت درخشان تری می کند ، شگفتی های بسیاری وجود دارد و همه آنها با داستان های موازی که شخصیت ها در آن زندگی می کنند جالب و در هم تنیده هستند.

همانطور که در پایان فصل اول دیدیم ، Seiya Ichijō تبدیل به Busoma شد ، در این فصل دوم او مستقیماً این وقایع را در پیش می گیرد و Gai Ogata کسی است که با سوگندی که با او انجام داد ، Busus of Seiya را شکار خواهد کرد. پس از اتمام شکار خود به خانه خود بازگشت ، جایی که او را با Sayaka Ogata و معلم خود Amon می گذراند .

در این مدت گای مانند مادر فقید خود شروع به زیر سوال بردن وجود خود می کند و سعی می کند تمایل به کشتن ناشی از شمشیر شیریو را که در داخل می خوابید تسکین دهد و منجر به افسردگی و اضطراب عمیق شود که به نوعی به پایان برسد. دستان خود را به سمت سر خود می گذارید.

با گذشت زمان از این داستان گای ، ما به همراه شخصیت های جدیدی آشنا می شویم ، به همراه دیگران که از فصل اول آنها را می شناختیم ، مثل مارکوس لیتوس ، که تقریباً در نیمه اول این فصل حضور مهمی خواهد داشت ، که دارای 12 نیز هست. قسمت .

برخی ترک می کنند و برخی دیگر می آیند
از شخصیت های جدید که جالب ترین و مورد توجه این فصل دوم قرار گرفته است ، شین ماتوبا و هیمیکو هستند .

شین ماتوبا یک دانشجوی نمونه است ، که از خشونت متنفر است و به همراه پدرش کاسوما ماتوبا ، سازمان Matoba Group را اداره می کند .

در عمارت ماتوبا شمشیر حقیقی شیریو وجود دارد ، از آنجایی که کسی که گای اوگاتا را در داخل خود دارد به نام سایه شیریو نامیده می شود ، یکی سیاه و دیگری سفید رنگ است ، دقیقاً همانطور که هنگام مقایسه شین ماتوبا متوجه خواهید شد. و گای اوگاتا ، هر دو طرف مقابل هستند ، از ظاهر تا شخصیت ، همین مورد برای شمشیرهای شیریو نیز پیش می رود. بنابراین سعی کنید پنهان کنید ، زیرا او این فصل دوم را امتحان می کند که شین ماتوبا کسی خواهد بود که شایریو واقعی را بدست آورد ، تلاشی بی فایده است ، از آنجا که شین ماتوبا خود شمشیر را ارائه می دهد ، شهود می شود و حتی پوشش این ثانیه فصل به شما می گوید.

دومین شخصیتی که داستان این فصل دوم به آن توجه خواهد کرد ، هایمیکو است. هیمیکو رهبر گروه یا فرقه گابی است ، هرچه می خواهید آنرا صدا کنید ، هیمکو بر تکنیک Hollow Kempo حاکم است ، که با آن می تواند ده ها اسلحه نفرین شده در داخل داشته باشد و فاسد نشود و تبدیل به Busoma شود ، اگرچه این دامنه از تکنیک Hollow Kempo است. هزینه ای که دارد ، نمی تواند یا نه بهتر آن است که هرگونه احساس انسانی مانند عشق را سرکوب کند.

اگرچه هر دو شین ماتوبا و هیمیکو جالب ترین شخصیت ها هستند و بیشتر به این فصل دوم توجه می کنند ، اما اضافات دیگری نیز در این داستان وجود دارد ، مانند ری ماتوبا ، خواهر شین و شخصیت دیگری که قبلاً در فصل اول با آنها ملاقات کرده ایم. ، Grimms .

شخصیت های دیگری که حداقل در این فصل دوم گنجانیده شده اند کم می گویند ، در داستان که تقریباً روی این 12 قسمت تمرکز دارد ، تقریباً بی ربط نیستند.

احساسی که هرگز وارد نمی شود
در فصل اول با تنها 12 قسمت او داستان را کاملاً پر نکرد و علاقه را برانگیخت ، در این فصل دوم اگر موفق شود با مجموع 24 قسمت بین آنها ، همه چیز شروع به حس کردن می کند و بدین ترتیب بیشتر عمیق می شود. .

آنچه او گناه می کند در احساسات است ، که فاقد آن در لحظه های کلیدی است ، مانند تقابل بین گای اوگاتا و شریک سابقش Seiya Ichijō که آن را نمی گیرند ، شما می خواهید آن را ببینید ، بله ، اما انیمه به طور عملی آن را قطع می کند ، به شما نشان می دهد دو دقیقه و رفتن مستقیم به انتهای نبرد ، یا مستقیماً به داستان دیگری از شخصیت دیگر که در همان زمان توسعه می یابد ، شما را ترغیب می کند تا بخواهید چیزی جالب تر ، سرخ کننده تر و بالاتر از همه حماسی تر ببینید.

آنها انسانهای بسیار قدرتمندی هستند ، سلاح لعنتی دارند و در درگیری ها از آنها استفاده نمی کنند ، یک شرم واقعی.

این مقایسه ها همانطور که در تحلیل Sword Gai The Animation Season 1 گفتم عجیب است ، اما بعد از اینکه می بینید Fate در کثرت انیمه های او در درگیری ها چگونه به نظر می رسد ، برخی دیگر و دیگران کمتر ، انتظار دارید حماسه بیشتری از Sword Gai ، دلیلش این نیست که آنها با شمشیر یا سلاح های دیگر می جنگند ، و نه به این دلیل که شما را به روشی معین از نام قبلاً Fate یادآوری می کند ، به این دلیل است که انیمه سزاوار آن است ، کاری است که حداقل من از آن می خواهم ، همانطور که بسیاری دیگر از تماشاگران آن انجام خواهند داد. .

جعل و آفتاب شمشیر
با توجه به بخش سمعی و بصری ، Sword Gai The Animation Season 2 دوباره قابل توجه است ، یک انیمیشن پر زرق و برق و موسیقی متن فیلم که واقعاً خوب انتخاب شده است.

همچنین حساب کردن روی دوبله در کاستیلیان با نتیجه بسیار خوب مثل فصل اول او ، اما همه اینها یک شکست بزرگ دارد .

اگر در تحلیل فصل اول قبلاً گفتم که مخلوط انیمیشن و سه‌بعدی شخصاً من را دوست ندارند ، در اینجا برای لذت بردن نیست ، شما از قبل تعجب کرده اید که چرا این کار را انجام می دهند.

اشتباه بزرگ این است که وقتی یک Busoma ظاهر می شود ، به صورت سه بعدی ساخته می شود ، و بله ، درست است که به چیزی که از آن جهان نیست ، می پردازد ، چیزی غیر متعارف است. اما این انیمیشن ممکن است درگیر شدن درگیری ها باشد و شاهد نزاع خوبی بین کاربران آن اسلحه ها باشد ، بنابراین اتفاق شخصی می افتد اشتباه است ، زیرا اگر با دیدن Bus Bus 3D آنها احساسات را فدا می کنند و درگیری حماسی و ناامید کننده تر ، من آن را اشتباه می دانم.

نتیجه گیری
Sword Gai The Animation Season 2 ادامه اصلی بخش اول خود است ، برنده شدن در روایت ، برنده در شگفتی ها و بخش شنیداری و بصری آن قابل توجه است ، با یک دوبله عالی در Castilian. اما هنوز وجود مبارزات حماسی ، ناامیدکننده و هیجان انگیز تر وجود ندارد ، چیزی است که این انیمه شایسته آن است و چیزی نیست که شکست بخورد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۵
fiter good

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی