دانلود فیلم درام

دانلود فیلم و سریال درام ایرانی

دانلود فیلم درام

دانلود فیلم و سریال درام ایرانی

نقد و بررسی آسمان خراش

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۲ ق.ظ

به نظر شما چگونه ممکن است چهره ای به اندازه تحمیل و اسطوره ای باشد که دوین "سنگ" جانسون ممکن است انسانی و آسیب پذیر به نظر برسد؟ البته ، آسمان خراش همه چیز ممکن را انجام می دهد ، به عنوان یک سرباز سابق ، نماینده اف بی آی ، ویل ساوایر ، جانسون وظیفه دارد با ارتش بیش از حد افراد بد با کمی بیشتر از مشت ، شوخ طبع خود و رول نوار مجرای آمریکایی مقابله کند.

 

قاب
ویل ساوایر ( دواین جانسون ) پس از پیچیده شدن اوضاع بد با گروگان سالها قبل بازنشسته شد و با پای مصنوعی همراه بود.

روزهای مسلحانه خود را پشت سر می گذارد و به عنوان یک متخصص امنیتی فعالیت جدیدی را آغاز می کند. در یک سفر تجاری در هنگ کنگ ، به ویل وظیفه ارزیابی ایمنی ساختمان جدید 3500 پایی که حاکم بر افق است ، داده شد.

ساخته شده توسط مشاغل تجاری ژائو مین ذی ( چینی هان ) ، که یک آپارتمان لوکس با تکنولوژی بالا و یک دفتر را با سیستم های کنترل پیشرفته آتش سوزی و یک باغ گیاه شناسی چشمگیر ، با یک سکوی بزرگ کروی تکمیل می کند در بالای آن نمای 360 درجه از جزیره قرار دارد.

و اینجاست که بزرگترین جهنم زندگی او از بین می رود.

عمل آنتن دهی نرم و نرم
بعد از گذشت چند دقیقه ، برخی افراد شرور در اروپا حمله می کنند و "آسمان خراش " اساساً به "جنگل کریستال" تبدیل می شود ، با اشاره ای به "کلش سوزان" ، "اتاق وحشت" و چرا؟ سبک تر چیزی از «عملیات اژدها» را تشکیل می دهد.

قبل از اینکه ویل بتواند کارهای زیادی انجام دهد ، آتش سوزی در طبقه 96 رخ داده است که همسر ارتش او سارا با بازی ( Neve Campbell ) و دو فرزندشان در داخل دام انداخته می شوند ، و در اطراف ، یک دوجین اراذل و اوباش مسلح به مسلسل و نارنجک ، به رهبری جنایی کورس بوستا ( رولان مولر ) در چندین سالن و اتاق کنترل پراکنده است.

آسمان خراش با قهرمانانه بودن عمل اغراق آمیز و تفسیر شده با چهره ای مستقیم ، می تواند کاملاً فیلمی باشد که در دهه 90 ساخته شده است (به جز هدر دادن جلوه های ویژه ای که وجود دارد) زیرا در اینجا فرمول اساساً همان است ، یک مرد نسبتاً "عادی" ، ماهر و شوخ ، قادر به از بین بردن شما با چشمان خود و ضربه زدن به شما با دوسر خود ، اما واقعاً ، او فقط می خواهد به خانواده اش آغوش خرس بزرگی ببخشد.

مطمئناً هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد و کارگردان راسون مارشال توربر که پیش از این به عنوان کارگردان کمدی به عنوان "سؤال از توپ" و " یک جاسوسی و نیم " شناخته می شد ، و برای دومی به نظر می رسد اقدامی را در دست گرفته است. در فیلم های او (تکرار بازیگر نقش اول ، دوین جانسون) و ما می بینیم که درگیر شدن به یک فیلم سینمایی یک عمل خالص است.

این امور را با یک فوریت سرگرم کننده همراه می کند. همه عناصر اصلی یک تریلر اکشن دهه 90 را می توان در اینجا یافت ، یک شرور با دقت بالا در لباس مشکی براق وجود دارد ، یک کامپیوتر رایانه ای که ظاهراً می تواند هر چیزی را هک کند و یک شرور مرکزی که با لهجه خشن اروپایی تهدید می کند ، تهدید می کند. .

چرخش و چرخش با هماهنگ سازی مترونوم اتفاق می افتد ، و اگر به اندازه کافی از این نوع فیلم ها را دیده اید ، احتمالاً با تماشای مجموعه مونتاژی می توانید صحنه ها را حدس بزنید.

با این حال ، مثل همیشه ، جانسون به یک راهنمای کاریزماتیک و دلپذیر از طریق مجموعه های اکشن تبدیل می شود ، و توربر (که می نویسد و کارگردانی می کند) موارد جدیدی را برای همه چیز از مجسمه های باستانی گرفته تا تکه های طناب و قطعات یدکی شتاب زده پیدا می کند. از هر چیزی

جهت گیری توربر در این قطعه اکشن بیشتر از تلاش ، اعتصاب و درخشش است ، او کار خارق العاده ای انجام می دهد و صحنه هایی از خالص ترین سبک دهه 90 را به ما نشان می دهد.

بازیگران همچنین در این فیلم احساس عجیبی دارد ، بدی که با بازی رولان مولر (اتمی ، پاپیلون (2017)) بازی می شود ، مجموعه ای ترکیبی از شرورهای ژانر است که با لباس نظامی پوشیده اند و می توانست از بازی Call of Duty خارج شود. ، شرور بد ، خیلی بد است ، اما ما واقعاً نمی بینیم که او به ما نشان دهد که چقدر بد است زیرا او زمان حضور روی پرده را ندارد.

پابلو شریبر (13 ساعت: سربازان مخفی بنغازی) به عنوان یکی از دوستان ویل در روزهای حضورش در FBI کاری کمتری انجام می دهد و نوای تیلور معمولاً "فوق العاده" (وانیلای آسمان ، دنیای جدید) یک تفسیر را صراحتاً ارائه می دهد. عجیب ، بی مزه به عنوان یکی از شرکت های ژائو حداقل ذی.

Neve Campbell (جیغ) که در این فیلم به ما نشان می دهد که یک زن توانا و باهوش هستیم ، با وجود حضور در پرده طولانی تر از موارد یاد شده ، به دلیل فوق الذکر ، پتانسیل کامل خود را به ما نشان نمی دهد. حتی بازیگر بایرون مان  (شرط بزرگ ، تغییر یافته کربن) ، به شدت هدر داد ، با هدایای خود را از ما می توانیم نمونه ای از مهارت های رزمی خود را در برابر بازیگر هانا کوینلیوان مشاهده کنیم. (شغل شانگهای) در یکی از سکانس های نهایی ، اما دواین جانسون همه آنها را بلعیده ، دوربین اوست ، فیلم اوست ، صحنه ها اوست ، صحنه های اوست ، کل آسمان خراش اوست ، او کل فیلم را ضبط می کند ، شخصیت اوست. تنها کسی که در آن ارتباطی دارد ، ما فقط تکامل آن را در آن می بینیم ، از این جنبه که فیلم زیاد فرو می رود ، می تواند بیشتر روی شخصیت های دیگر متمرکز شود که بیشتر طول فیلم را گسترش می دهند.

با این حال ، آنچه که این فیلم را به عنوان یک تجربه سینمایی بالا می برد ، موسیقی استیو جابلونسکی است ، صدای تیز و نفیس از نمره ای پر از امین در سبک بتمن: Dark Knight و یک طراحی صدا واقعی.

ممکن است ما واقعاً باور نکنیم که جانسون و خانواده اش در حال فروپاشی فراموشی هستند اما احتمالاً ضبط صدا باعث می شود مخاطب در صندلی های خود کوچک نشود.

دانستن عملکرد خوب
ما با فیلمی با خالص ترین سبک اکشن 80-90 روبرو هستیم ، اگر از ژانر اکشن سالهای گذشته دوست دارید ، این شما را ناامید نخواهد کرد.

هیچگاه این احساس قابل مشاهده وجود ندارد که آنها پیشنهاد کرده اند چیزی فراتر از هدف ساخت یک فیلم بزرگ پاپ کورن به ما بدهند ، و دقیقاً همان چیزی است که شما با این فیلم بدست می آورید.

اما اگرچه فیلمی نیست که سالها را پشت سر بگذارد یا در خاطرات شما برای همیشه بماند ، به معنای این نیست که آخرین ضیافت اکشن جانسون در حال حاضر سرگرم نمی شود. از هر لحاظ (اگر جنسیت را دوست دارید) ، از این عمل لذت خواهید برد.

نتیجه گیری
او مانند قهرمان خود ، آسمان خراش ، بزرگ ، انبوه ، جدی است. ارائه صحنه هایی به سبک دهه 90 ، و لذت بردن از یک ترکیب صدای پر زرق و برق. اگرچه با صحنه هایی مضحک و اغراق آمیز اغراق آمیز ، گره خورده با بخش های سخاوتمندانه از نوار مجرای داکت و هنوز هم یک فیلم سرگرم کننده و لذت بخش است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۵
fiter good

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی