دانلود فیلم درام

دانلود فیلم و سریال درام ایرانی

دانلود فیلم درام

دانلود فیلم و سریال درام ایرانی

UNCLE بررسی / تجزیه و تحلیل عملیات

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۵ ق.ظ

گای ریچی سریال های تلویزیونی دهه 1960 را به روی پرده بزرگ می برد ، عملیات UNCLE با هنری کاویل و آرمی هامر که جاسوسان رقیب و با آلیشیا وایکاندر جذاب و شعله ور بازی می کنند . تنظیم شده در طول جنگ سرد و متحرک با سناریوهای اغوا کننده و بازیگران جذاب ، این دارنده مشتاق حق رای دادن برادران وارنر همه چیز را دارد.

باید بگویم که من در کودکی سریال اصلی " مرد از UNCLE " را ندیده بودم ، و بنابراین فیلم ساخته شده برای تلویزیون که باعث شد رابرت وون و دیوید مک کالوم دوباره بازی کنند ، نقشهایشان را در این سریال بیش از سی تکرار کردند. سالها این مسئله برای بزرگ شدن من در دهه 90 در موقعیت عجیبی قرار می گیرد من خودم را مطلع کردم و بعد از دیدن آن در سینما از آن سؤال کردم ، اما نداشتن مرجع این سریال ، به من این امکان را می داد که از این فیلم منظره تری داشته باشم.

سازگاری یک برنامه تلویزیونی با صفحه بزرگ ، و برنامه ای مانند "مرد از UNCLE" ، جایی که سیاست و روایت ها در ایدئولوژی جنگ سرد خیس نمی شوند ، کار ساده ای نیست. برخی از آنها برای مدرن کردن نمایش الهام می گیرند و آن را به یک راه اندازی مجدد سخت تر تبدیل می کنند ، دقیقاً مثل سری Mission: Impossibleاین حماسه مداوم است. در حالی که این تاکتیک کار می کند ، اگر می دانید چگونه از آن استفاده کنید ، هیچ مشکلی در نگه داشتن داستان در دوره اصلی آن وجود ندارد ، این همان کاری است که گوی ریچی با اقتباس فیلم خود از حق رای دادن جاسوسی کلاسیک انجام می دهد. این یکی از تصمیمات بسیار هوشمندانه ای است که ریچی برای بهره‌گیری از نقاط قوت خود گرفته است و بخش بزرگی از آنچه عملیات UNCLE را یکی از با طراوت ترین و سرگرم کننده ترین فیلم های ژانر قرار داده است.

 

تاریخ چیست؟
با گرم شدن جنگ جهانی دوم و گرم شدن مسابقه تسلیحات جنگ ، ناپلئون سولو (هنری کاویل) ، یک عامل آمریکایی سیا و ایلیلا کوریاکین (آرمی همر) ، یک عامل KGB ، توسط روسای مربوطه مجبور می شوند جاسوسی برای تشکیل تیم. ماموریت وی کمک به گبی (آلیشیا ویکاندر) ، دختر دانشمند سابق نازی است ، که با ایده آل های نازی ، الکساندر (لوکا کالوانی) و ویکتوریا (الیزابت دبیکی) وینشیگورا در ساخت و فروش بمب اتمی به یک زوج ثروتمند کمک می کند. . اگر آنها بتوانند مزاج ، میل جنسی و انگشتان خود را کنترل کنند ، می توانند جهان را نجات دهند.

[هشدار: این تجزیه و تحلیل ممکن است حاوی اسپویلرهای احتمالی باشد]

جزئیات MISSION
گای ریچی (کارگردان و نویسنده) تصمیم گرفته بود برای این فیلم داستانی مبدا بسازد ، زیرا سریال های تلویزیونی هرگز اطلاعاتی در مورد سولو یا کوریاکین ارائه نمی دادند ، و به همین ترتیب چقدر به آنها پیوستند و شروع به کار برای سازمان کردند. فقط به عنوان UNCLE شناخته شده است.

کاویل به نظر می رسد که برای بازی در نقش سولو به دنیا آمده است. علاوه بر داشتن بدنی که به طرز شگفت انگیزی لباسهای مناسب خود را پر می کند (بدون شک بخشی از کارهای او در مورد " مرد فولاد"") ، یک حس خوش ذوق و طنز را بیان می کند. به عنوان سولو ، او به طور مداوم حس اعتماد به نفس تقریبا تحریک آمیز را به وجود می آورد که با استکبار هم مرز است ، اما همیشه موفق می شود زیرا او شیطان پرست است ، حتی وقتی که شانس در برابر او آشکار است. از طرف دیگر ، چکش کاملاً مرد بی ادب است. او به روشنی طراحی شده است تا نقش این شخصیت روسی را به روشی استوایی و احتمالاً کلیشه ای بازی کند. شاید این فقط به معنای دهه 60 شکل گرفته باشد که چگونه روس ها در سینمای آمریکا در آن روز تصویر می شدند. در هر صورت ، هامر بسیار خوب عمل کرد ، که به طرز شگفت انگیزی در برابر عملکرد تقریباً متکبرانه کاویل کار کرد.

با این حال ، ستاره واقعی این فیلم گای ریچی است. او تمام تلاش خود را کرد تا فیلمی بسازد که به نظر می رسد به راحتی می تواند از دهه 60 بیرون بیاید ، با شروع از یک صحنه اعتباری بسیار پیچیده که ظاهراً می توانست از هر فیلمی از آن زمان باشد ، به موسیقی بسیار جوی که وجود داشت. به زیبایی توسط دانیل پمبرتون ساخته شده استکارهای قبلی او عمدتاً در تلویزیون بود. در اینجا ما موسیقی را برای هر صحنه ارائه می دهیم که کاملاً سازگار است ، نه تنها با صحنه ، بلکه با آن دوره بی نظیر. سرانجام ، نمی توان به ارزش های تولیدی این فیلم اعتقاد داشت. گرفتن یک دوره زمانی کاملاً آسان نیست ، اما با کمال انجام شد. از میان مجموعه ها ، لباس ها و لوازم جانبی ، من واقعاً احساس می کردم به گذشته منتقل شده ام ، اما به لطف این فیلم ، به وضوح فراموش نشده است.

این فیلم مملو از سکانس های اکشن است که بار دیگر ادای احترام به سینمای زمان می کنند. برش ها و صفحه های تقسیم شده به توضیح نقاط مختلف دید در همان زمان کمک می کند ، که داستان را بدون دردسر پیش می برد. همچنین پیچ و تاب و غافلگیری وجود دارد ، برخی فوراً فاش شدند ، برخی دیگر از طریق فلاش بک به موقع ، که مخاطب را به طور کامل درگیر نگه می دارد. طنز ، در بیشتر مواقع ، به طرز شگفت انگیزی خشک است ، اما صحنه ای وجود داشت ، که به طرز شگفت انگیزی توسط سیلوستر گروت انجام شدمانند رودی تالر ، که از یک سرگرم کننده شروع می شود و سپس در سرزمین هیستریا به پایان می رسد. در شرایط عادی ، این صحنه بسیار خطرناک خواهد بود ، اما از طریق عملکرد گروت و همچنین نمایش کاویل و هامر چیزی را به ما دادند که باعث شد کل مخاطب به معنای واقعی کلمه با خندیدن فریاد بزنند.

ژست و حضور هنری کاویل بلافاصله مرا اسیر کرده و مرا به برنامه های جاسوسی که قبلاً به عنوان کودکی مثل رمینگتون استیل یا فیلم های پیچیده جیمز باندز توسط راجر مور و شان کانرنی تماشا می کردم برمی گرداند. در صدا و عملکرد او لمس شوخ طبعی وجود دارد که علاوه بر جذابیت وی ، او را به شخصیتی شایان ستایش تبدیل می کند. در ابتدا ، او متکبر به نظر می رسد ، اما هرچه فیلم آشکار می شود ، می آموزیم که او فقط لذت و دلچا ویتا را دوست دارد ، او به اندازه یک روباه و به اندازه کبوتر نرم است ، اما با قلب بزرگ.

آرمی هامر در عملکرد جاسوسی روسی اش بسیار اصیل و اصیل است. البته شخصیت او با چهره و مدل موهای کودک معصومش و آن انرژی عظیم جاسوسی روسی عضلانی کاملاً مناسب است. مخلوط شدن از شخصیت آسیب پذیر شیرین او و انرژی انهدام ناپذیر او نیز جذاب است. سرانجام با گذشته او بیشتر آشنا می شویم و باعث می شود که ما (مخاطب) به او اهمیت دهیم و او را حتی بیشتر دوست داشته باشیم. نمادگرایی ساعت پدرش ، آغاز فیلم را با پایان پیوند می دهد. در ابتدا ، شخصیت او نوعی جاسوسی "terminator-ish" را به یاد می آورد ، اما از طریق رقابت او و بعداً همکاری اجباری وی با سولو (هنری کاویل) و گبی (آلیشیا ویکاندر) است که بشریت او در تکامل می یابد. و ما می آموزیم که او نیز زیر مشت آهنین قلب بزرگ دارد.

آلیشیا ویکاندر با شخصیت های خود در فیلم Seventh Son و Ex-Machina عملکرد بسیار خوبی را رقم زد. اکنون او را در اینجا می بینیم ، یک گل سرخ شده در بین خارهای فولادی دیده می شود. آلیشیا ، مانند گبی ، تعادل و تضاد را به همراه می آورد ، یک زن جوان پرشور که بعداً در این فیلم بی گناه به نظر می رسد ، وقتی متوجه می شویم که او واقعاً کیست ، ما را شگفت زده می کند. اما شخصیت او ، شیرین ، انفجاری و لطیف ، او را به یک شریک عالی برای سه گانه تبدیل می کند. او نرمی را در شخصیت Armie Hammer به ارمغان می آورد ، به او می آموزد که انسانی تر باشد. و البته او می آموزد که فرد بهتری هم باشد. مد اولی که او در طول فیلم از آن استفاده می کند نیز نفیس است.

و چه در مورد هاو گرانت؟ جذابیت و خرد بالایی او ، با حس تحسین برانگیز خود از طنز بریتانیایی ، او را به تماشای کاملاً شایان ستایش تبدیل می کند. او سرپرست این تیم نوپا جنجالی است.

این سینماتوگرافی ادای احترام به برنامه های تلویزیونی جاسوسی دهه 60-70 ، کاملاً و متناقض با طراوت ، در مقایسه با سایر فیلم های جاسوسی / اکشن سالهای اخیر. من عاشق این هستم که این فیلم در سال 1963 اتفاق می افتد ، بنابراین این عمل کمتر به وسایل با تکنولوژی بالا و بیشتر به هوش ، غریزه و توانایی های انسانی بستگی دارد .

لایه های مهیج زیادی برای این فیلم وجود دارد ، ما یک عاشقانه تحریک آمیز داریم ، تاریخ وجود دارد ، یک کوکتل به زبان های خارجی (که به نظر من تحریک کننده و جذاب است) و همه مراحل اروپا شادی دیدن آنها است. زبان خارجی که توسط بازیگران صحبت می شود ، داستان را جذاب تر می کند. علاوه بر این ، من با آن طنز ظریف و پیچیده خندیدم و خندیدم. من آن لمس را دوست داشتم

و موسیقی؟ برای من موسیقی متن دانیل پمبرتون چیزی است که این فیلم را تمام می کند و آن را می پوشاند. من عاشق آن شدم و گوش نکردم. من عشقم را به جاز نرم و ریتم آمریکای لاتین دوباره کشف کردم. صحنه مورد علاقه من ، که هر بار خاطرات خوبی از تماشای این فیلم دارم ، دوباره و دوباره آن را در ذهنم تکرار می کنم. فیلم " گریه به من " سلیمان بورک به دخترک اهل آلمان شرقی می دهد که با لباس های جدی و لباس های عینک آفتابی در چنین لباسهایی در حال رقصیدن است. موسیقی متن فیلم قطعاً عاشقانه است و مطمئناً باعث می شود کسی به اندازه من عاشق این فیلم شود. قلبم هر وقت فیلم تمام می شود کمی غرق می شود و نینا سیمون آن را با اعتبار می بندد.

خشونت تحت کنترل است. فقط خون می ریزد و لمس می کند. این اکثراً سبک مبارزات کشتی جسمی است ، بدون فساد و خونریزی جراحی فیلمهای اخیر. احساس انزجار و آشفتگی نمی کردم. فقط یک صحنه خنک کننده وجود دارد ، مربوط به شکنجه های جنگ جهانی دوم ، اما با این وجود ، خشونت محدود شده است.

در پایان ، پس از همه اقدامات و دستاوردهای قهرمانانه ، آنهایی که در کنار عدالت هستند برتری دارند. من فقط نمی خواستم فیلم تمام شود! در صحنه آخر متقاعد شدم که این شخصیت ها برای ماندن در اینجا هستند. من برای UNCLE 2 آماده ام! در ضمن حداقل 10 بار دیگر این فیلم را تماشا خواهم کرد.

گزارش نهایی
عملیات UNCLE شاهکاری است که کلیه نیازها ، موسیقی متن فیلم با کیفیت ، فیلمنامه عالی ، عملکرد تماشایی را برآورده می کند و صددرصد اعتیاد آور است. از این گذشته ، تلاش ریچی برای زنده کردن داستان شرلوک موفقیت بزرگی بود. دو فیلم که در صورت وجود نقص های زیادی در آنها پیدا نمی شود. بار دیگر ریچی فیلمی ساخته است که می توانم بار دیگر و دوباره آن را ببینم و از آن لذت ببرم. دهه 1960 دوره مورد علاقه من است و با توجه به اینکه خیلی متعصبانه هستم می توانم برای شما تعریف کنم که پیدا کردن یک فیلم خوب که حاوی تمام جوانب قرن بیستم باشد از جمله جاسوسی ، جنسیت ، لباس ، موسیقی و مجموعه ای از بهترین ماشینهای اسپرت تاریخ دشوار است. .

اگر مجبورم آن را جمع بندی کنم ، می گویم عملیات UNCLE سینمای خالص دهه 60 است که در قرن 21 ساخته شده است.

نتیجه گیری
عملیات UNCLE شاهکاری است که کلیه نیازها ، موسیقی متن فیلم با کیفیت ، فیلمنامه عالی ، عملکرد تماشایی را برآورده می کند و صددرصد اعتیاد آور است. سینمای خالص دهه 60 ساخته شده در قرن بیست و یکم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۵
fiter good

نظرات  (۲)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک(پیوندهای روزانه) داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی