دانلود فیلم درام

دانلود فیلم و سریال درام ایرانی

دانلود فیلم درام

دانلود فیلم و سریال درام ایرانی

نقد و بررسی / تجزیه و تحلیل Haikyuu !! فصل 3

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱ ق.ظ

این سومین فصل از این مرجع عالی ژانر spokon ، مسئولیت تولید IG را نیز بر عهده دارد ، که در آن مجدداً آن کیفیت انیمیشن را به ما می دهد که قبلاً در فصول قبلی دیده می شد.

من هشدار می دهم اگر فصل 2 Haikyuu را ندیده اید ! ، بهتر است هنگام دیدن ، خواندن و بازگشت را متوقف کنید ، زیرا تجزیه و تحلیل حاوی اسپویلر است ، و من نمی خواهم لذت فصل قبلی را خراب کنم.

کراوات ضد گوشها
این فصل سوم درست بعد از فصل دوم آغاز می شود ، زیرا همانطور که می دانید در آخرین فصل از فصل دوم ، کاراسونو با شکست سیجوه ، تیم اوکاوا ، شکست می خورد و بدین ترتیب به فینال مسابقات بخشداری می رسد .

اینگونه آغاز می شود که این فصل اول آغاز می شود که بازیکنان کاراسونو برای روحیه بهترین بازیکن این مسابقات یعنی واکاتوشی یوشجیما ، روانی را آماده می کنند که در فصل دوم آن را دیدیم و بازی هایی در تیم شیراتوریزاوا ، معروف به لاس آگویلاس ، در نظر گرفت. بهترین تیم میاگی و همچنین در بین هشت تیم برتر ژاپن قرار دارد.

دانستن EAGLES
با توجه به تاریخ و به همراه روایت این فصل سوم ، می توان گفت که "تنبلی" تر از فصل های گذشته است ، نه به این دلیل که بد گفته شده یا جالب نیست ، دلیلش این است که این فصل سوم فقط از 10 قسمت تشکیل شده است ، 15 کمتر از دو دوره اول ، و این باعث می شود که من در این جنبه از دست دهم ، علاوه بر این 10 قسمت همه از دیدار بین کاراسونو و شیراتوریزاوا است ، این تنها بازی است که در فصل سوم خواهیم دید ، از این رو می گوید که "تنبل تر" است. "از دو مورد قبلی.

با وجود این ، آنها همچنان داستان برخی از بازیکنان Shiratorizawa را بر اساس فلش بک و همچنین بازیکنان Karasuno نشان می دهند و این کار نسبتاً خوب انجام می شود ، زیرا سریع و جالب هستند و ریتم فصل را خراب نمی کنند. ظاهر می شود

در روایت کردن تنها با داشتن 10 قسمت متمرکز بر یک مسابقه تکیه می کند ، بله ، اما این فصل سوم هیجان انگیز ترین از همه است ، زیرا ما یک مسابقه پنج ست و سخت ترین مسابقه تاکنون را برای هیناتا و هم تیمی هایش خواهیم دید.

فصل سوم هایکویو !! به لمس و لمس فیبر ادامه دهید ، زیرا من 100٪ مطمئن هستم که صحنه ای وجود دارد که موهای شما را به حالت ایستاده می کند و شاید اگر شما هم مثل من با پارگی آسان باشید ، چند اشک بر روی صورت شما می افتد ، و من تقریباً یقین هستم که Tsukishima مقصر خواهد بود .

یادآوری یک چپ
تولید IG دوباره مسئول انیمیشن کاری Haruichi Furudate است و کیفیت عالی ، جزئیات و روان بودن انیمیشن را در ده فصل ارائه شده در این فصل سوم ارائه می دهد.

در حال حاضر کوتاه ترین از این سه ، موردی که کمترین سابقه را برای داشتن تنها 10 قسمت دارد و همه در یک بازی واحد متمرکز شده اند ، اما به همین دلیل است که در انیمیشن یا از نظر موسیقی متن قرار نمی گیرد ، آهنگ هایی را ارائه می دهد که آنها به طور معمول در سریال هایی که شما در لحظه های خاص با تنش مواجه می شوید ، با آهنگسازی ایده آل برای آنچه در مواجهه بین Los Cuervos و Las Águilas می بینیم ، انجام می دهند .

سه فصل از اینفارتو
اگرچه فصل چهارم در راه است ، اما انتظار می رود در پایان سال جاری 2018 ، باید تأکید کرد که سه فصلی که ما از انیمه ها داریم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند ، اما فصل بعد نوید می دهد به همان اندازه قبلی توسط اتفاقاتی که در پایان این سوم رخ می دهد.

من اخیراً آن را کشف کردم همانطور که در تجزیه و تحلیل فصل اول هایکیو گفتم! ، اما من مشتاقانه منتظر آمدن چهارم هستم و با آن یک تحلیل از آن انجام می دهم.

نتیجه گیری
فصل سوم هیجان انگیز ترین و شدیدترین است ، اما کوتاه ترین آن نیز تنها از 10 فصل تشکیل شده است که به نظر من دیدن یک قدم عقب در تاریخ است ، زیرا در طول 10 قسمت فقط شاهد دیدار بین Karasuno و Shiratorizawa ، اگرچه هنوز هم فیبرهای حساس و هر آنچه را که عالی می کند ، بازی می کنند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۵
fiter good

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی