دانلود فیلم درام

دانلود فیلم و سریال درام ایرانی

دانلود فیلم درام

دانلود فیلم و سریال درام ایرانی

بررسی / تجزیه و تحلیل طعم های جوانی

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷ ق.ظ

پلتفرم Netflix شرط بندی روی انیمه ها را متوقف نمی کند ، چیزی که ما از آن استقبال می کنیم ، این بار فیلم Flowers of Youth را به ما می آورد ، فیلمی نسبتاً کوتاه ، تنها با یک ساعت و ربع و فقط به سه داستان کاملاً متفاوت تقسیم می شود ، در که لحظاتی از زندگی شخصیتهای او را برای ما بازگو می کند.

این فیلم به کارگردانی Xiaoxing Yi ،  Yoshitaka Takeuchi و Haoling Li ساخته شده توسط اتحادیه استودیوی ژاپنی CoMix Wave Films است که به مدت 5 سانتیمتر در ثانیه شناخته شده است و اکنون مهمترین اثر با نام شما و از طرف دیگر لیگ انیمیشن Haoliners منشأ چینی است و توسط Yaoguai Mingdan و Enmusubi no Youko-chan شناخته شده است ، که می توان آن را به عنوان ادغام ژاپنی و چینی گفت.

پخش کننده ویدیو
خطای رسانه: قالب (ها) پشتیبانی نشده یا منبع (ها) یافت نشددریافت فایل: https://occ-0-360-358.1.nflxso.net/so/soa1/941/238903941.mp4؟_=1

00:00
00:00


سه داستان در سه شهر
این سه داستانی که به ما گفته می شود منشاء آنها در سه شهر مختلف چین است که هر کدام شخصیت های خود را دارند و کاملاً مستقل از یکدیگر هستند ، ممکن است شما را بیشتر از دیگری جابجا کند و شما را با یکی از داستان ها و شخصیت های آن حس کنید. اگرچه همه ی آنها چیز مشترکی دارند که می توان در کلمات زیر ساده کرد ، " خوشبختی زمان گذشته ".

سه داستانی که به ما می گوید Rice Noodles ، رژه کوچک ما و عشق در شانگهای است . اگرچه شخصاً حداقل به نظر من بهترین چیز آخر است ، عشق در شانگهای ، از آنجا که من آن را به عنوان مفصل ترین و بهتر روایت شده نسبت به نمونه های قبلی احساس می کنم ، به عنوان دومین ، رژه کوچک من ، یکی از من که حداقل دوست داشتم ، شاید به خاطر این باشد که من چیزی را که با او به ما می گوید احساس نمی کنم ، اما مطمئناً این نظر خودش است و شاید بیشتر از یکی از تماشاگرانش کسی باشد که او بهترین را دوست دارد.

من نمی خواهم در مورد هر یک از آنها به طور جداگانه تقسیم و صحبت کنم ، داشتن داستان کوتاه هر نظر کوچک درباره شخصیت های آنها یا خلاصه داستان ساده می تواند یک اسپویلر عالی باشد ، بنابراین من فقط چیزی از چند کلمه را خواهم گفت که می تواند تا حد ممکن کاهش یابد هر یک از داستان ها را امتحان کنید.

رشته فرنگی برنج را می توان در از دست دادن آنچه دوست داریم و بیشتر دوست داریم ساده شود ، دومین مورد ، رژه کوچک من به طور خلاصه ترس از پیری خواهد بود ، سرانجام ، عشق در شانگهای با یک عشق گمشده ساده می شود .

گوش دادن به یک قلعه بعد از تابستان
وقتی صحبت از انیمیشن می شود ، باید بر روی مناظر ، جو و شخصیت های آن تأکید کرد ، همه چیز بسیار کوچک است ، تا کوچکترین جزئیات ، با عباراتی در شخصیت های آن که یادآور استودیو غیبلی است ، بسیار دقیق است . درمان نور و سایه از هم متمایز است ، اثری باشکوه و ارزشمند از آنچه هست ، فیلمی که با احتیاط فراوان ساخته شده است ، در هر صفحه نمایش و به نظر می رسد.

با توجه به صدا ، با صدای بسیار مناسب به اسپانیایی لقب می گیریم. این فیلم دارای مضامین بسیار ملانولی است از آنجا که فیلم به آن نیاز دارد ، بخش صدا بسیار عالی است ، هنگامی که به نظر می رسد کاملاً با انیمیشن ادغام می شود که صحنه های زیبایی ایجاد می کند.

می خواهم یک فرد آفتاب باشم
من می خواهم یک آفتابگردان باشم ، همیشه به نور نگاه کنم ، اینها کلماتی هستند که یکی از شخصیت های داستان آخر یعنی عشق در شانگهای می گوید و دارای معنای فوق العاده ای است ، زیرا آنها همیشه به نور نگاه می کنند ، مثل گفتن این حرفها توسط هرچند وقت بدی داریم همیشه راهی برای خروج وجود دارد.

این فیلم بسیار غم انگیز و عاطفی است ، زیرا در این سه داستان احساسات همان چیزی است که همه چیز را احاطه کرده است ، بنابراین اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که در زندگی شما سختی را پشت سر می گذارد ممکن است دیدن آن در حال حاضر خیلی توصیه نشود ، اما این یک فیلم توصیه شده است ، ضروری نیست ، اما ارزش دیدن حداقل یکبار دارد.

تنها چیزی که این تولید را خراب می کند ، در مدت زمان طولانی است ، وقتی که سه داستان را می گویید ، به شما فرصت نمی دهد تا آنها را به خوبی توسعه دهید و این باعث می شود هدر رود ، زیرا همه آنها می توانند عمق بیشتری داشته باشند و این عوارض آن را می گیرد.

نتیجه گیری
Flavors of Youth فیلمی بسیار مالیخولیایی و عاطفی است که با دقت فراوان ساخته می شود ، با یک انیمیشن و مضمون بسیار خوب انتخاب شده ، فراموش نکردن دوبله آن در کاستیلیان. به عنوان نام شما به یاد ماندنی نخواهد بود ، از آنجا که سه داستان هستند ، بسیار توسعه یافته نیستند ، اما بسیار توصیه می شود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۵
fiter good

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی