دانلود فیلم درام

دانلود فیلم و سریال درام ایرانی

دانلود فیلم درام

دانلود فیلم و سریال درام ایرانی

مرور / تحلیل The Incredibles 2

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۶ ق.ظ

پس از چهارده سال انتظار ، که به زودی گفته می شود ، پیکسار ادامه آن فیلم فوق العاده ابرقهرمانی فوق العاده را که ما را فریب داده و ما را در آن سالهای دور از سال 2004 مسحور می کند ، به ما می بخشد و پیش می برد که Incredibles 2 جانشین شایسته ای برای اولین بار است و در برد که برد ، معروف به کارگردانی فصل های گاه به گاه The Simpsons ، The Iron Giant ، Mission Impossible: Ghost Protocol و Tomorrowland . در این فیلم وی مسئول ترین است ، زیرا توسط وی نوشته و کارگردانی شده است.

پیکسار ، همانطور که می دانید متعلق به دیزنی است ، و دیزنی کاملاً می داند که ابرقهرمانان در مد هستند. فیلم های او بر اساس جهان مارول برای خودش صحبت می کنند و درآمد خود را در گیشه می گذارند ، بنابراین زمان بهتری برای شروع The Incredibles 2 از اکنون وجود ندارد ، و آن ابرقهرمانان را که قبلاً فراموش شده به نظر می رسند ، زنده می کند.

 

زندگی سوپرها
قبل از ادامه اینکه نشان دهید که این تحلیل کاملاً اسپویلر است ، بنابراین اگر هنوز فیلم را ندیده اید ، آرام باشید ، می توانید بدون هیچ ترسی از کشیدن نوار ، آن را بخوانید.

Incredibles 2 درست از انتهای قسمت اول شروع می شود ، بنابراین اگر اخیراً آن را ندارید ، ایده آل قبل از دیدن این دنباله این خواهد بود که حداقل با پایان بخش اول خود در حافظه بروید.

فیلم با رویارویی این خانواده قهرمان علیه Undercutter آغاز می شود ، (بله ، آن کسی که در انتهای اولی ظاهر می شود که شبیه یک خال است) ، که در آن آنها خیلی بد می گذارند ، چه در تلاش برای متوقف کردن آن و چه توسط دولتی که هنوز آن را نمی بیند. با نگاه خوب به ساکنان خود با توانایی ها ، و مانند قسمت اول خود ، ابرقهرمانان توسط جامعه ای که فقط در جایی می رود که مشکلات بیش از راه حل ها را ببیند ، محروم هستند.

بنابراین پیشینه فیلم همان است که در مقدمات آن ، جایی که آقای باور نکردنی می خواست قهرمان شود که همه تحسین می کردند ، این بار هم همین است ، گرچه با تفاوت های ظریف ، از همان روشی که می خواهیم در آن ببینیم اقدام در این زمان است Elastigirl ، یعنی همسرش، در نتیجه ترک همزاد از آقای باور نکردنی، باب پار ، مراقبت از خانه و فرزندان منحصر به فرد آن، نوجوان بنفش ، بی قرار داش و بازی جک جک ، که دومی آن است که بیش از یکبار باعث خنده شما می شود ، برای من بهترین فیلم بدون شک است.

این فیلم به سه بخش تقسیم می شود ، اکشن و فتنه در بخشی از سکانس های الاستیگیرل ، کمدی توسط باب پار در تلاش است که یک پدر نمونه باشد و به این ترتیب مشکلات عادی خانوادگی و یک جک جک را که در حال کشف قدرت هایش است ، می بیند. . و سرانجام درگیری ، جایی که ما قسمت هایی از اکشن و کمدی را در کنار هم خواهیم دید تا به شرور فیلم که به آن Raptapantallas گفته می شود پایان دهد و پایان خیلی خوبی بدهد و بیننده را رها کند که بخواهد نمایش را تمام نکند.

برد برد موفق شده است برای مکالمات و صحنه هایی که دیده می شود داستانی مداوم بنویسید ، که من بیشتر برای بزرگسالان می بینم ، زیرا کسانی که پدر و مادر هستند با هلن و به ویژه با باب پارار در بخش هایی از قسمت احساس می کنند. نوار با مشکلات خانوادگی معمولی.

قدرت های فوق العاده در دهه 60
در سال 2004 فیلم اول را دیدیم و یک انیمیشن رایانه ای داشتیم که برای سال برترش خیلی بد نبود اما باید گفت که خیلی خوب پیری نکرده است ، این بار دقیقاً همین اتفاق می افتد.

انیمیشن ساخته شده برای The Incredibles 2 یکی از بهترین ها نمی شود ، آنها آن دهه های 60 را که در آن قرار دارد ، بسیار خوب بازی می کنند و اگرچه صحیح است ، اما بخش هایی بیشتر از سایرین به خصوص در قسمت Elastigirl وجود دارند ، سطح دقیق تر جزئیات و سایر قسمت های فیلم ساده تر به نظر می رسند ، گویی عجله کرده اند.

پیکسار در سایر فیلم ها ، پایان انیمیشن بهتری را نشان داده است ، نه چندان دور COCO ، با سطح جزئیات و انیمیشن به مراتب برتر از The Incredibles 2 ، اگرچه این امر مانع یا خراب کردن داستان نیست ، اگر آنها می گویند که می توانستند چیزهای زیادی را ارائه دهند. بیشتر

موسیقی SUPER HERÓICA از 60
با توجه به بخش صدا مایکل جیچچینو ، آهنگساز موسیقی متن فیلم های بسیار تکراری توسط پیکسار ، او قبلاً این کار را در UP ، Zootropolis و سابق به نام COCO انجام داده است. این بار او یک کار عالی انجام داده و صحنه ها را هیجان انگیز تر ، حماسی و پر از زندگی می کند.

مایکل جیچچینو وزن خود را در دنیای سینما بدست آورد و در اینجا دوباره استعداد عالی خود را نشان داد.

نتیجه گیری
Incredibles 2 دنباله عالی است که وقف عمل ، فتنه و کمدی بیشتر از سلف خود است. صحنه های جک جک به یاد ماندنی است ، آنها باعث می شوند این شخصیت یک سوراخ در قلب شما کسب کند. موسیقی متن فیلم خیلی عقب نیست ، آنها به نوار اضافه می کنند. تنها چیز بد انیمیشن آن است که فکر می کنم می توانست خیلی بهتر باشد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۵
fiter good

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی